niedziela, 17 czerwca 2012

emocje. i duma.

bardzo mi żal.
żal mi tych wszystkich,
którym się wszystko nie podoba.



ŻAL. żal drukowanymi literami. przez duże Ż. ale trzeba docenić to, co dobre. więc piszę o dumie. i o tak wielkich emocjach. bo ja jestem dumna. jestem DUMNA. że wreszcie pokazaliśmy, MY POLACY, że można w kraju się zjednoczyć z uśmiechem na twarzy. bo tak było. może dziś ten uśmiech nie jest już tak piękny, jakim był wczoraj czy tydzień temu, ale wiem, że pięknym będzie za dwa tygodnie. kiedy wielkie święto piłki się skończy i kiedy świat zdąży poznać nas z tej pięknej strony.

jestem DUMNA, że NASZA DRUŻYNA dostarczyła nam tylu emocji. NASZA DRUŻYNA. Oni, ale i My. jestem DUMNA, że stałam się wielką fanką tego sportu. ale i fanką ludzi. ludzi, którzy potrafią się RAZEM cieszyć, RAZEM smucić i RAZEM walczyć.

ja JESTEM DUMNA.
a Ty?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz