piątek, 8 czerwca 2012

strefa kibica


to, że ten dzień przejdzie do historii
wiedzieliśmy już dawno.





już 18 IV 2007, kiedy okazało się, że Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej 2012 organizowane będą przez Polskę i Ukrainę. ceremonię otwarcia mamy już za sobą. dwa pierwsze mecze tych mistrzostw również.

wielu znawców. krytyków. komentatorów. ktoś by zrobił tak, ktoś inaczej. ale ja nie o tym. bo ja specjalistą od piłki nie jestem. i nigdy nie byłam. chciałam zdanie o kibicach.

choć piłką interesuję się od święta, dziś kibicujęPolsce kibicuję. kibicuję Polskiej Drużynie, owszem. Panu Smudzie. Tytoniowi. Lewandowskiemu. Szczęsnemu. Błaszczykowskiemu. innym również. 

ale też Polsce. trzymam kciuki. żeby była zawsze tak silną, ogromną i piękną strefą kibica, jaką jest teraz. żebyśmy byli kibicami nie tylko piłki, nie tylko Polskiej piłki, ale też kibicami Polaków i Polski.

bo dziś jesteśmy kibicami niezwykłymi.
bądźmy tacy niezwykli zawsze.

2 komentarze: